Blev ingen övningskörning idag :( , jag väntade och väntade och väntade på att pappa skulle dyka upp men han kom aldrig så de får bli imorgon istället, wiho! Jag fick ialla fall pluggat lite extra så nu måste de ju sitta som en smäck, ska bara läsa igenom lite en sista gång, för att vara helt på den säkra sidan.. haha 
 Sen ska jag krypa ner till sängs och gosa till de för att sedan få en underbar sömn (hoppas ja på)
Natti Natti / e 

och vet ni vad ibland önskar jag att jag hade lite, lite mer pengar eller nja ett bättre jobb åtminstonde som kunde erbjuda mig lite mer pengar, då hade jag tillexempel kunnar köpa den här fina jackan.. vad tycker ni om den? den ser faktiskt inte så speciell ut på bilden men den sitter så himla bra på och är så varm och skön, mycket finare i verkligheten!  
 
Jacka från Boomerang

3 kommentarer

Olivia

14 Oct 2009 23:15

Jag vill också ha mer pengar :P

SV: tack så mkt :)

Sara

15 Oct 2009 00:01

Gör det :D

stephié

15 Oct 2009 23:41

skit fin jacka (:

Kommentera

Publiceras ej