Måndag,Måndag,Måndag och skolan var igång igen, vad tycker vi om de? nja inte så specielt kul, vädret förstör verkligen all ens motivation. Idag har det bara regnat och regnat och regnat, jag hade bara två lektioner idag sen bar de av ut i regnet. Efter som jag precis varit utomlands vill jag inte riktigt förstå att det är kallt än, så hade inga speciellt bra kläder för ett sådant väder, men jag skulle ner i stan och sket i regnet gjorde jag för vad ska man göra, resultatet blev DYNGSUR!

Så direkt när jag kom hem blev de till att byta om och burra ner sig i sängen för lite värme och ensam mamma söker i repris. Webb teve är verkligen jätte bra, något jag däremot reagerade på när jag även var sugen på att se grays var att på kanal5 kostar det att se repriser, 19 kr? hur dåligt som hellst så nej de blev inget greys för mig!

Idag har jag även bokat tid till frisören, färgning och klippning på onsdag. Denna veckan blir det en liten utseende vecka efter som jag imorgon även ska fixa mina ögonbryn, ohh vad vi tjejer älskar sånt! hah ska bli skönt att få känna sig lite fräsch nu när man är lite brun, bli nog en vända till solariumet också för att försöka behålla den, ajaj..

Linneas dator cpa vid bildöverföringen så fick bara ett par, men får väl visa något av våra ego bilder sen Grand Canaria! Nu blir de plugg sen sängen, puss / e

                                  Jag och Linnea <3


                  ojoj, ser ni? vi ler :)

Kommentera

Publiceras ej