Jaha, då var de söndag...

Min helg har varit skön och väldigt lugn!
En kort sammanfattning av helgen
Fredag: Biokväll med Linnea,Sara och Emma, FAME! Bra film, bar hem till Linnea, hamnade i säng med Emma inte av egen vilja, haha det är inte så rolligt som ni tror haha vi sov bara tillsammans! jag hade glömmt mina nyklar så jag fick sova hoss Linnea med en överglad Emman. Jag som hade sett framimot en skön lördags morgon i min säng
Lördag: Morgon och förmiddags mys hemma hos Linnea, god frukost, mycket snack, sen vaknade Linnea och det blev film mys inne i Ninnis säng "En Shopaholics bekännelser", den var faktist bra! sen blev de fika, rulltårta gjord av Ninni sen bar de hem åt för att fräscha till sig lite, sen blev det  en kväll hemma hos Jesper med fotboll och tv myss,  nästan alldeles för mig själv efter som att lilla Jesper somnar så där kring 8, bra jobbat!
Söndag: Vaknade upp hos Jepser, han gjorde Pannkakor medans jag handlade grädde, mummsig frukost, sen bar de av till Colorama för att kolla tappet, han hittade en väldigt snygg, men de var lite om och men kring den så han fick till att vänta, ser bar de hem för min del..  

Och nu sitter jag här, har hjälp mamma och pappa lite här hemma och ska fortsätta med det snart, sen blir det Söndags mys men den bästa sara PSSST, ff, bf (bror fritt haha)  BARA JAG OCH SARA mmmm, de blir inte bättre! och jag har på känn att jag har sovmorgon imorgon och hoppas att den kännsaln är san för då är allt perfekt! pusspuss/ e


 HAHAHA, SÅ HÄR KUL KAN VI HA DET! Jag och sariis på åter träffen på Kunskapsskolan, tandställningen i munn och allt, men mitt hår var ändå rätt fint! Jag Älskar Dig Sara!

2 kommentarer

sara

11 Oct 2009 18:09

HAHA fin bild (y)

Jag älskar dig också emmy <3

Cristin

11 Oct 2009 21:09

Hejsan!

Jag ligger på plats 45 på bloggportalen och plats 48 i bloglovins allmänt kategori! Kicka gärna in i min blogg och säg vad du tycker om den! Gillar du den får du gärna prenumerera via bloglovin också (klicka bara på ikonen i menyn). Tycker du att det finns något jag borde bättra på? Ge gärna tips och kommentera gärna i mina inlägg! Jag vill veta vad du tycker! (: Du kanske tycker det är jobbigt att få ”läs min blogg” men det är inte riktigt det jag är ute efter eller så. Vill att du ska tycka till om min blogg. Vill gärna göra den så bra som möjligt!

Så gå in på http://ccristin.blogg.se



-Cristin

Kommentera

Publiceras ej