Då var de Tisdag vilket innebär en kort dag i skolan och de gillar vi och korta dagar ska man orka ta sig till skolan, tycker man.. men idag kunde jag inte :/ jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag drömmer så sjukt knäppa drömmar samtidigt som jag är "vaken" och inte får någon sömn alls + att jag i natt fick migrän..

Men nu känns de mycket bättre, stack ner en runda till stan innan för att färga mina ögon bryn! jag rekomenderar body shop i helsingborgs city, hon som gör dom där är jätte duktigt och trevlig med för den delen, fast hon har ändrat priset från 150 till 175 kr vilket jag tycker börjar bli lite för dyrt, så kanske inte bli till att göra dem lika ofta längre..

Nu ska jag plugg, antagligen baka scoones och mysa med dannie, puss på de/ e


hahaha, Mongo ögon men FÖRE     och   EFTER resultat!

Kommentera

Publiceras ej