Mysig musik är mys! December är här och med de kylan, vips så blev det den 1 December och SVIN kallt, det bara kom sådär plötsligt.. vet inte om jag gillar det riktigt, om de nu ska vara såhär kallt så vill jag ha SNÖ!

aja, idag har jag haft en skön dag, blev plugg/fika på GRAND COFFEE med Dannie och Emilie, söta Emilie hjälpte mig med min engelska tills vi inte orkade mer... sitter faktist fortfarande med den där jävla uppgiften och ska nog inte fortsätta på den mer idag för jag är lost..
Ialla fall, efter Grand bar det istället av till EH där vi mötte upp Julia, chai latte dax! hah vi ställde oss och kollade på de fina ljusspelet vid kärnan mys 

Nu har jag två idioter här som håller på att färga sina hår, black and white! söta dem är, dem ska väl snart dra sig hemåt så att jag kan burra ner mig i sängen för att se Paradise Hotel, efter som jag inte sett det, de blev ju Gray´s ikväll!

Natti så länge / e


       my love, jag och dannie <3 ! my love är så klart min dator! haha

  
                                 Jag och Julia <3

Kommentera

Publiceras ej