ojsan var har mitt bloggande tagit vägen, tappade suget där lite innan jag åkte och sen åkte jag, jag har ju varit på Grand Canaria och nu känns det som att jag lyckades fånga upp nya krafter ialla fall för ett litet tag så nu är jag på banan igen!

blev väckt ungefär kvart över 8 i morrse, det var dax för att dra sig ner till vår "underbar" frukosbuffe och genomföra vår sista frukost på hotellet, solen var på topp som VANLIGT åhhhh vad jag INTE ville hem, ungefär 30 grader där kring halv 10 snåret och så ska man dra sig hem till kalla sverige som har ungefär 5.. nej jag reste inte därifrån med glädje, och nu sitter jag här efter en lång resa hem och fryser jätte mycket men försöker ändå tänka positivit!

jag har tillbringat en jätte skön och mysig resa tillsammans med min ibland goa familj och underbara linnea och hennes mamma Ninni, vi har verkligen haft toppen, solen gör allt mycket roligare! Vi har absolut bara slappat VARJE dag, det har bara varit så skönt att komma ifrån helsingborg ett tag och bara få pusta ut från allt plugg och alla jobbigheter som hösten och vintern innebär! men själv klart har jag ju saknat mina tjejer här hemma och redan när Linnea åkte ifrån oss igår kväll kände jag att de blev lite trist så vist lite skönt är de väll att vara hemma!

Så ja, nu är jag som sagt tillbaka med de nya krafterna, så nu kör vi på VINTERN HERE I COME!

mina och linneas "model" bilder med våran super fotograff har jag inte fått än så de kanske kommer senare!
puss på er så länge / e


haha den här bilden var den ända ja lyckades hitta, en bild på vårat ute liv Ninni,Linnea och jag !

Kommentera

Publiceras ej