JAAAA, JAG ÄR SÅÅÅ GLAD! och varför? jo, ni kanske inte fattar när ni ser den här bunten med papper, den säger antagligen inte er ett skit, men jag viste direkt när jag såg den!
Övningskörs bevisen eller vad man kan kalla dem har kommit, yeaahhooo vad jag ska övningsköra nu kan ni tro! Tror redan att jag kör igång ikväll så jag varnar er, ni kanske borde hålla er inne där runt 7/8...hihi
föresten så är de bara 105 dagar kvar tills jag är 18 år och JA jag vet att jag inte kommer klara mitt körkort tills dess men det är verkligen på tiden att jag kör igång med det nu!

Ni har väl inte glömmt att det är Tv tittar kvällen idag!, men för min del kanske det blir till att ställa in lite program kanske, och det gör ont men ja, jag har sååå mycket plugg och plugget går ju före.. jag ska köra igång med de NU hade jag tänkt så finns det en lite större chans att de blir lite tv ikväll..
jag berättar väl senare hur de gått med körningen mohhaha
/ e

Kommentera

Publiceras ej