Ännu en dag hemma på grund av Huvudverk? Det får vara slut med de här nu? För jag orkar inte mer!

Den började redan igår, höll på hela natten så jag fick inte sovit en blund och sen har den fortsatt en större del av dagen men nu är den så gott som borta skönt..

det har varit en dag i soffan framför tv:n med O.C och även en del plugg! O.C tröttnar man verkligen aldrig på, man kan se de om och om igen, absolut första valet när man mår kast! första serien jag för en gång skull fastnat för, my love!



 Pappa kom precis med tidingen GI & hälsa  de har ett reportage om teer som gör en friskare, jag som älskar Te! Röllekate ska tydligen hjälpa mot migrän och kolla här Pu-erh te mot baksmälla toppen tipps, återstår att se om de funkar!

Ska gå igenom spanska gloserna engång till på Glosboken.se, bra hemsida för att testa sig själv på glosorna! och sen blir det Svenska hoolywoodfruar på tv3 klockan 9, imorgon har jag bara en lektion klockan 1, sååå skönt! kanske blir en skön sovmorgon för en gångs skull puss på er / e

1 kommentarer

Hilea

13 Oct 2009 00:53

Hoppas Liptons kundtjänst svarar så jag får reda på om det finns=)

Kommentera

Publiceras ej