ser ni vad som hänt ;o jag är tillbaka, ialla fall för en liten stund.. 

Klockan är nu 10:07 och jag började skolan 08:20, så vad FAN gör jag hemma.. jag lovade mig själv att den här veckan skulle jag börja skärpa mig, komma i tid VARJE dag och det är måndag och det har redan skitit sig.. bra gjort! Det var faktist så här att min cp mobil inte ringde i morse.. men vadådå? jag vaknade ändå kl 8, varför gick jag inte bara upp direkt? tror jag behöver byta säng.., för min säng är så sjukt underbar, det går INTE att komma ur den..
nej men seriöst får snart börja bestraffa mig själv om jag inte sköter min skola som jag ska, snart kommer väll de hela komma till mina föräldrar och då blir de inte kul!

Nu är det ialla fall som det är, börjar nästa letion 12:30 och den ska jag ialla fall ta mig till!
vi kanske hörs sen igen, vem vet när nästa inlägg kommer haha / e  

hahah, cool jag är! kolla,kolla jag sitter faktist i mina idrottskläder, jag tänkte gå på idrotten och det är väll ändå tanken som räknas? :)

Kommentera

Publiceras ej