myspysdag!

åhhh va skön dag jag har haft!
Vaknade vid 9 och bara äh jag kan sova lite till och somnade om till 10,
tog tåget ner till stan med Daniela kvart över 12, till skolan för att få den första och sista lektionen för dagen avklarad gick finum, stack ner till stan med Daniela, checkade runder lite, klara inte av att bara gå och kolla, jag vill bara ha och ha och ha..
Vi gick ner till norrahamnen för lunch på Espresso house, Dannie är stammis där hahaha, och jag har fått reda på att det är något mer än fikan hon dras till där, hm mystiskt vad kan de va?
satt i alla fall där UTE, ja vi satt ute solen sken och det var faktiskt riktigt skönt, så ibland, mycket sällan gillar jag hösten! sen bar de hemåt och mot plugget, var lite sugen ett tag men suget försvan rätt snabbt och har inte fått gjort lika mycket som jag hade behövt.. illla illa

och nu sitter jag här, inte ett dugg smartare med en jätte dålig magkänsla, verkligen ingen bra och till och med känner jag mig lite deppig, vad är detta? från att börja den så bra till att sluta den såhär.. sluta emmy! de var de positiva tankarna som gällde eller vad va det vi sa? har i alla fall något att se framimot, bara 9 dagar kvar, såååå skönt!

tack för mig/ e


 Min gooodddaa räkmacka, 73kr ? ;o inte värt priset direkt men den var god!

Jag fibblar med bestiken, mumms vädret var kanon,brillorna på och allt!

Snygge Dannie, vi hade jätte mys!





1 kommentarer

Mathilda

14 Oct 2009 16:20

Sv: Okej :/



Allt bra med dig idag då? :)

Kommentera

Publiceras ej